Beste,
Ik ben al lange tijd klant bij Odido. Daar zag ik een topic hierover. Dus had daarop gereageerd. Nu heb ik echter een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Op hun verzoek contact met jullie op te nemen zodat jullie het door kunnen sturen naar de juiste afdeling en hopelijk ook zo voortvarend ermee aan de slag gaan als Odido.
Mijn oorspronkelijke bericht:
Hoi
Ook ik ondervind helaas problemen met GSMWEB. Had een klein abonnement van BEN bij hen afgesloten op mijn naam voor mijn dochter, omdat ze graag de iPhone 15pink wilde hebben. Al mijn andere abonnementen 2 mobiel onbeperkt en thuisabonnement lopen via Odido. Ben valt volgens mij ook onder Odido, dus hopelijk kun je me toch verder helpen.
Heb GSMWEB nu een mail gestuurd om de overeenkomst te ontbinden omdat ik het nu wel erg lang vind duren..
- Wat is de naam van de verkoper die je hebt gesproken? (indien bekend) » Seline
- Hoe heb je contact gehad met GSMWeb? (telefonisch, mail, winkel) » alleen per mail, telefonisch onbereikbaar of een té lange wachttijd.
- Wanneer heb je precies contact gehad met GSMWeb (datum)? » 4 juni contract getekend (niet bijgehouden wanneer ik gebeld heb)
4 juni contract getekend wachtend op betaallink. Betaal de telefoon grotendeels af zodat ik geen BKR registratie heb.
16 juni mail gestuurd.
27 augustus betaallink ontvangen, maar ben inmiddels verhuisd. Geen contact met de nieuwe bewoonster, stuurt ook geen post door oid. Dus verzocht GSMWEB per mail om mijn adres te wijzigen.
28 augustus reactie Seline van GSMWEB dat ik bewijsstukken moet toezenden dat ik daadwerkelijk op het nieuwe adres woon.
2 september bewijsstukken per mail toegezonden en aangegeven dat als mijn adres juist gewijzigd is ik de betaling zal voldoen.
4 september mail gestuurd dat ik graag een schriftelijke bevestiging wil.
5 september reactie dat verwerkingstijd 2/3 dagen duurt.
9 september nogmaals gevraagd om bevestiging dat het naar mijn juiste adres wordt toegezonden.
11 september gemaild of dat het juist verwerkt is.
13 september gemaild of dat het juist verwerkt is.
22 september gemaild of dat het juist verwerkt is.
25 september gemaild of dat het juist verwerkt is.
3 oktober mail gestuurd dat ik alles wil annuleren.
- Wat is in het kort je vraag/klacht? » wil graag het contract ontbinden omdat we nu inmiddels 4 maanden verder zijn, het contract wel is ingegaan, maar verder geen reactie.
Ik heb tot op heden de betaallink niet betaald, want als ik dat doe wordt het direct naar het adres toegezonden welke ik heb opgegeven in mijn contract. De abonnementskosten (aan BEN) heb ik wel betaald incl. kleine afbetaling telefoon omdat ik wel aan mijn verplichting wil voldoen. - Wat was de reactie van GSMWeb (als je een reactie hebt ontvangen)? » dat ik ter compensatie een hoesje krijg oid en dat de verwerking van mijn adres 2/3 dagen duurt.
- Ben je te bereiken op het 06-nummer dat in je profiel staat? » ja!
Hopelijk kun je me verder helpen!
Groetjes!
Bericht vanuit Odido:
Hoi .. welkom op onze community! Begrijp ik het goed dat het abonnement van je dochter via Ben is afgesloten? Het klopt dat Ben onder Odido valt, echter hebben zij wel een eigen aparte klantenservice. Omdat het abonnement via hen is afgesloten, kun je het beste hierover contact opnemen met Ben. We kunnen namelijk geen ticket aanmaken en doorzetten op je eigen abonnement bij ons, dat kunnen alleen zij voor jou doen. Zij kunnen dit voor je doorzetten richting het team wat over de externe partners gaat!
Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!