Skip to main content
Antwoord

Problemen met klantvoordeel

  • February 9, 2025
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb al eens contact gehad via de chat, maar het lijkt dat daar bijna nooit iemand actief op is. Hier 2 nummers actief sinds december/januari. Sinds januari ook odido thuis. In de ben app staat klanten oordeel "actief", maar extra MB die je met klantvoordeel krijgt staat op 0. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Teleben  Goed van jou om ons te berichten via de community! Wat apart dat jij geen extra MB’s krijgt ondanks de aanmelding? Kan jij controleren of het adres bij zowel Ben als Odido Internet Thuis exact hetzelfde is? Hebben jullie beiden ook een Ben databundel? Zo ja, dan hebben jullie recht op klantvoordeel, zie www.ben.nl/klantvoordeel Bericht mij anders via een privebericht, hier ontvang ik graag jouw naam, adres en geboortedatum. Bedankt alvast! 😊

8 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Hoi ​@Teleben  Goed van jou om ons te berichten via de community! Wat apart dat jij geen extra MB’s krijgt ondanks de aanmelding? Kan jij controleren of het adres bij zowel Ben als Odido Internet Thuis exact hetzelfde is? Hebben jullie beiden ook een Ben databundel? Zo ja, dan hebben jullie recht op klantvoordeel, zie www.ben.nl/klantvoordeel Bericht mij anders via een privebericht, hier ontvang ik graag jouw naam, adres en geboortedatum. Bedankt alvast! 😊


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 12, 2025

Hoi ​@Teleben  Goed van jou om ons te berichten via de community! Wat apart dat jij geen extra MB’s krijgt ondanks de aanmelding? Kan jij controleren of het adres bij zowel Ben als Odido Internet Thuis exact hetzelfde is? Hebben jullie beiden ook een Ben databundel? Zo ja, dan hebben jullie recht op klantvoordeel, zie www.ben.nl/klantvoordeel Bericht mij anders via een privebericht, hier ontvang ik graag jouw naam, adres en geboortedatum. Bedankt alvast! 😊

Hoi, ja beiden heb ik. In de App zie ik ook dat ik recht heb op klantvoordeel. Alleen bij het MB klantvoordeel staat 0. Zal even een bericht sturen. Bedankt! 


Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • February 12, 2025

Ik heb jouw privebericht ontvangen en beantwoord ​@Teleben Bedankt! 🌺


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 13, 2025

Ik heb jouw privebericht ontvangen en beantwoord ​@Teleben Bedankt! 🌺

Heb het weer beantwoordt, 1 nummer is aangepast andere helaas niet. 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 20, 2025

@Ben Moderators zou iemand nog kunnen reageren op mijn bericht? :) 


Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • February 20, 2025

Hoi ​@Teleben  Sorry voor de late reactie. Kan jij ons berichten via de chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via  0900 0401405? Dan kijken we snel mee! 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 20, 2025

Hoi ​@Teleben  Sorry voor de late reactie. Kan jij ons berichten via de chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact of via  0900 0401405? Dan kijken we snel mee! 

Helaas is dat niet gelukt. Ook via de chat niemand bereikbaar. 


Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • February 20, 2025

Hoi ​@Teleben   Bel ons kosteloos via 1200 of 0900 0401405.