Skip to main content

Beste Ben,

Mijn man heeft een telefoon met gratis smartwatch 60 gekocht. De telefoon is geleverd, de smartwatch niet. De aanvraag bij Samsung werd zonder reden afgewezen. Nu heb ik de afspraak bij Jullie gemaakt. Dat betekent dat jullie ook juridisch aansprakelijk zijn. Ik verzoek jullie om dit binnen een week met ons te regelen, anders ga ik een civiele procedure tegen jullie beginnen. Er zijn al zoveel mensen met deze aanbieding belazerd. Dit soort verkoop mag niet en zal ik een halt toe roepen als er niet  binnen 48 uur door jullie gereageerd is.

Met vriendelijke groet.

Coby van der Kwaak

Hallo ​@Coby de Groot,

Wat vervelend dat de aanvraag voor de smartwatch is afgewezen, dat begrijp ik heel goed, zeker als je hierop had gerekend.

De actie rondom de gratis smartwatch liep via Samsung en niet via Ben. Bij het bestellen van de telefoon op mijn website stond waarschijnlijk een link naar de Samsung-promotiepagina (https://promotions.my-samsung.com/nl/offers), waar het cadeau binnen een bepaalde periode geclaimd moest worden. Ben is in dit geval niet verantwoordelijk voor de afhandeling van de actie of de beoordeling van de aanvraag.

We adviseren je om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice van Samsung. Zij kunnen je precies uitleggen waarom de aanvraag is afgewezen en of er nog mogelijkheden zijn om dit recht te zetten.

We begrijpen dat dit frustrerend is en denk graag met je mee, maar juridische aansprakelijkheid ligt in dit geval bij de partij die de actie uitvoert en dat is Samsung.

Groet, Donavan

Reageer