Ik kan nergens zien hoe het in zijn werk gaat als ik per 1 jan over wil STAPPEN OP BEN EN HIER DUS EEN NIEUW abonnement wil afsluiten. Ik zie nergens dat ik een datum van ingang kan instellen.
Hoe werk dit?
Beste antwoord door RicoK
@Marianne van der Wekken in het geval nummerbehoud zegt Ben je oude contract bij je huidige provider op en zal de ingangsdatum z.s.m. zijn. Veelal binnen 4 weken.
Let op: in het geval van nummerbehoud, NOOIT zelf je huidige contract opzeggen.
@Marianne van der Wekken in het geval nummerbehoud zegt Ben je oude contract bij je huidige provider op en zal de ingangsdatum z.s.m. zijn. Veelal binnen 4 weken.
Let op: in het geval van nummerbehoud, NOOIT zelf je huidige contract opzeggen.
Hoi @Marianne van der Wekken Welkom bij Ben alvast! Nadat jij nummerbehoud aanvraagt ontvang je een e-mail met de datum dat Ben het te behouden nummer ontvangt. Dit is ook de datum dat jij start bij Ben. Je kan niet zelf een datum invoeren, sorry. Zie www.ben.nl/nummerbehoud
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.