Skip to main content

Op 11 juli heeft Ben mij vanwege dekkingsproblemen/simkaartproblemen per mail de mogelijkheid geboden om voortijdig over te stappen naar een andere aanbieder met nummerbehoud. Ik heb Ben laten weten dat ik van die mogelijkheid gebruik wil maken en laten weten dat ik contract heb afgesloten bij T Mobile. Het verzoek tot nummerbehoud is echter afgewezen door Ben omdat er nog een lopend contract is tot 2025.
 

Ik wil Ben vragen om alsnog zsm akkoord aan T Mobile te geven voor nummerbehoud zoals Ben in de eerdere correspondentie heeft toegezegd  ÂCASE: 3503916]
 

Goedemorgen @JE81  Wat erg dat wij jou moeten laten gaan omdat wij jou niet een optimale dekking kunnen aanbieden. Sorry hiervoor. 💙  In jouw geval lijkt het erop dat de nieuwe aanvraag per ongeluk verkeerd is ingediend. Nummerbehoud mag opnieuw worden ingedien met de optie'’per direct'’ en niet '’per einde contract'’. Dan komt het helemaal goed. 


Reageer