Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?
Leuk dat je jezelf hier voorstelt en goedemorgen.
Meerdere reacties over hetzelfde onderwerp is niet nodig, je wordt geholpen. Omdat je hier de meeste informatie geeft zal ik hier proberen jou zo goed mogelijk te adviseren.
Je hebt een ouderwetse Nokia met een T-Mobile prepaid simkaart, ik vermoed alleen bellen en sms functie.
Om te beginnen, de telefoon niks mis mee prima merk en telefoon. Maar houdt er wel rekening mee dat 15-10-2020 T-mobile stopt met 2G. Dit is voor jou een belangrijk punt dus ik zou bijtijds informatie inwinnen welke telefoon dan wel werkt.
Schaf je t.z.t. een andere telefoon aan heb je waarschijnlijk een ander formaat simkaart nodig.
Verder zijn Ben en T-Mobile 2 afzonderlijke bedrijven met een eigen administratie.
Al is Ben een dochter van T-Mobile en maakt deze gebruik van dat netwerk.
Ik zou een my t-mobile account aanmaken op T-mobile zodat je je gegevens, instellingen, beltegoed kunt controleren mocht dat nog niet zijn gedaan.
Het 0900 vraagstuk is dus ook voor T-mobile.
En bij vragen bijvoorbeeld ook je inschrijven op de community van T-Mobile en daar informeren, even een shop van T-mobile binnenlopen.
Succes!
Groet
Snoeshaantje.
Welkom op mijn community. Ik ben Ben. Ik ben de mobiele provider voor iedereen. Wie ben jij?
Ik ben Rob, 'mobiele leek' met veel sport hobbys en ben muziekliefhebber. Heb wat tijd nodig gehad om te wennen aan mijn Huawei P20 Lite maar dat loopt nu..
Hallo
Ben er net bij…
Bedankt..
Groeten Willemien
Hi Willemien! Welkom op de community!
Hallo Romy
Bedankt voor je leuke welkom!
We gaan t zien..
Groeten Willemien
Graag gedaan! Mocht je vragen hebben of tips weet je me te vinden!
Hallo,
Ik ben Frans, en ga hoogstwaarschijnlijk de overstap maken van Simpel naar Ben.
Ik ben met een mobiel begonnen Philips Diga (1997) met een abonnement bij Libertel (Nu Vodafone) heel lang bij Vodafone gezeten, 2,5 jaar geleden overgestapt naar Simpel met een sim-only, maar nu is mijn mobiel op het randje van overlijden, en zag bij Ben leuke prijzen
mvg
Frans
Hi Frans, wat leuk dat je je hebt voorgesteld in ons voorstel topic Ik ben Romy, een van de moderators op de community. Wij kunnen niet wachten om jou als klant te verwelkomen. Ik zag dat je al lekker druk was op ons mooie forum, alleen maar leuk! Mocht je graag samen willen bestellen met één van mijn collega's kun je altijd bellen naar 0800-2462468. Zij kunnen je altijd wat meer vertellen over onze acties!
Hallo allen,
Laat ik ook eens proberen mij voor te stellen. Ik ben een man van middelbare leeftijd en ben woonachtig in de Flevopolder.
Sinds kort, ik denk een week of 2 a 3, ben ik actief op dit forum. Ik zit nu nog bij Simyo, maar ga op 11 januari of op 12 januari over. Zowel Ben als Simyo noemen verschillende datums in hun e-mails hetgeen tamelijk verwarrend is en ik nu niet weet op welke dag ik nu mijn Ben-sim bij mij moet meenemen (zie hier), waardoor ik dan maar beide dagen mijn Ben-sim mee neem.
Ik heb een erg lange tijd bij Simyo gezeten en ben daar heel actief op het forum, waardoor ik net als enkele mede-forummers de ‘titel’ Forum Expert kreeg. Waarom ik dan nu na al die jaren overstap? Simyo moeheid! Simyo was destijds een enorme pionier, maar staat de laatste jaren helemaal stil. Er gebeurt, naast het verhogen van de prijzen, helemaal niets. Ik hoop dat het gras aan de andere kant van de heuvels, bij Ben in mijn geval, ook echt groener is. Maar de start is vooralsnog geen voorbeeldige met de tegensprekende startdata.
Edit:
NB Omdat je alleen reacties/antwoorden kunt/wil krijgen van leden die je volgt, kan ik je PB niet beantwoorden
Hoi
Zoals je al zegt, we kennen elkaar. Ik heb beide topics gelezen op beide fora.
Ik had niet in de gaten dat ik pm met restricties had ingesteld. In het verleden ooit een pm gehad van een spammer. Inmiddels heb ik het aangepast.
Welkom op de community.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.