App van de week: Pixaloop!

  • 2 March 2020
  • 0 reacties
  • 376 keer bekeken
App van de week: Pixaloop!
Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Een beetje magie in je foto met Pixaloop. Deze app is niet persé onmisbaar op jouw toestel, maar wel erg leuk om te hebben of eens uit te proberen. De app is anders dan andere bewerkingsapps en geeft een leuke wending aan jouw foto's! 

 

Hoe werkt het?

Het downloaden van de app is voor nu enkel nog beschikbaar op IOS apparaten, maar niet getreurd! Er zijn ook voldoende Android varianten te vinden in de playstore. Zoek maar op 'Photo in motion’ en je zult er een kunnen vinden. 

 

Na het downloaden van de app krijg je een korte uitleg. Om de app te kunnen begrijpen heb je deze uitleg niet eens nodig, want het is een erg gebruiksvriendelijke applicatie. Dat is voor mij al belangrijk. Wanneer je een app gebruikt met ontzettend veel onnodige knoppen of om de 2,5 seconden een ad te voorschijn ziet komen op je beeldscherm ben ik, en ongetwijfeld vele met mij, er al snel klaar mee. Dat is hier gelukkig niet!

 

Je kunt een foto (nadat je toestemming hebt gegeven voor jouw foto's) uitkiezen en vervolgens markeert de app dingen als de lucht en het water in jouw foto. Hierna kies je een effect wat je mooi vindt en druk je rechtsonderin op play. Je foto zal dan niet alleen een mooi effect krijgen, maar ook nog eens bewegen. Heel uniek dus! 

 

Download de app! 

IOS


0 reacties

Geen reactie

Reageer