Beantwoord

Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?

  • 15 May 2018
  • 20 reacties
  • 150898 keer bekeken

rijg steeds de melding google is gestopt hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door 232milan 13 December 2023, 12:41

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat is een goede vraag hardevijfde, dit kan door veel verschillende dingen komen. Je kunt hiervoor echter het beste even met Google zelf contact opnemen, zij kunnen dan voor je uitzoeken wat er precies misgaat waarom jij deze melding blijft ontvangen!

Ik zal het topic open laten staan voor andere community leden, wellicht dat iemand nog een tip heeft.
dank u voor de tip
Gr Har
Reputatie 4
Badge +4
Probeer eens je Google account verwijderen en daarna opnieuw installeren. Helpt dat niet, werkt een ander account aanmaken wel?
Updates Google verwijderen bij applicatiebeheer.

En waar precies krijg je deze melding? Play store, Google+ ?
Ik krijg de melding van play store zodra ik het toestel aanzet.

gr Har
Reputatie 4
Badge +4

Kun je dit eens testen? Ga naar Instellingen -> Apps/Applicatiebeheer gaan -> Google -> Rechtsboven 3 puntjes -> Updates verwijderen.

Probeer dat maar eens.
Laat wel even weten wat dat oplevert, is het probleem daarmee opgelost?

Dit helpt niet ik krijg elke 5 seconden een melding van google ook als het niet eens aan staat het is nu zelfs moeilijk om te typen

ik heb sinds vanmorgen (22-06-2021) precies hetzelfde, updates verwijderen heeft bij mij geholpen. misschien moet je je telefoon opnieuw starten daarna?

 

Hier precies hetzelfde probleem 

Niks werkt...

Sinds vanmorgen 22/06/2021 hier ook idd de melding "Google blijft stoppen". Iedere 5 seconden.. 😡😡

Ik ook. Zit bij t-mobile. Vond dit topic toevallig.

Ik ben naar Apps gegaan (android) bij instellingen. Heb de app van google opgezocht. En geklikt op appstoppen. Toen oke geklikt. Daarna melding dat alles verwijderd zou worden maar toen niet op oke geklikt maar de knop ermaast. De melding was in ieder geval gestopt bij mij!! Bij mijn man ook. Lg g7 thinq hebben wij. Succes. Hoop dat het jullie helpt. Gewoon even google chrome gebruiken ipv google app. Geen idee wat het probleem is, maar dit werkt hier nu prima zo. Dan maar geen google. 

 

Ik weet is moeilijk met zon knipperend scherm in beeld, maar aanhouder wint!!!

bij mij werkt het onderstaande niet, ik kan de volledige app niet verwijderen

Ik ook. Zit bij t-mobile. Vond dit topic toevallig.

Ik ben naar Apps gegaan (android) bij instellingen. Heb de app van google opgezocht. En geklikt op appstoppen. Toen oke geklikt. Daarna melding dat alles verwijderd zou worden maar toen niet op oke geklikt maar de knop ermaast. De melding was in ieder geval gestopt bij mij!! Bij mijn man ook. Lg g7 thinq hebben wij. Succes. Hoop dat het jullie helpt. Gewoon even google chrome gebruiken ipv google app. Geen idee wat het probleem is, maar dit werkt hier nu prima zo. Dan maar geen google. 

 

Ik weet is moeilijk met zon knipperend scherm in beeld, maar aanhouder wint!!!

 

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb in “Instellingen” → “Apps”  Google uitgeschakeld. Daarna weer ingeschakeld. Toen was het probleem verholpen.

Eerst ALLE apps geüpdatet. Daarna heb ik  geklikt op app info (in de melding) en daarna cache gewist. Alles is terug ok.

In de Play Store de app van Google updaten en dan openen. De melding is verdwenen

bij mij werkt het onderstaande niet, ik kan de volledige app niet verwijderen

Ik ook. Zit bij t-mobile. Vond dit topic toevallig.

Ik ben naar Apps gegaan (android) bij instellingen. Heb de app van google opgezocht. En geklikt op appstoppen. Toen oke geklikt. Daarna melding dat alles verwijderd zou worden maar toen niet op oke geklikt maar de knop ermaast. De melding was in ieder geval gestopt bij mij!! Bij mijn man ook. Lg g7 thinq hebben wij. Succes. Hoop dat het jullie helpt. Gewoon even google chrome gebruiken ipv google app. Geen idee wat het probleem is, maar dit werkt hier nu prima zo. Dan maar geen google. 

 

Ik weet is moeilijk met zon knipperend scherm in beeld, maar aanhouder wint!!!

 

Juist geprobeerd en werkt terug thks 

Bij mij was de melding weg nadat ik alle updates heb geïnstalleerd in de Google Play Store. Dankzij dit forum heb ik daaraan gedacht, dus bedankt!

Als je google terug wilt dan ga je naar Google in je brwoser. En cache/update wissen.

Zit bij mij bij 3 puntjes rechts bovenin als je bij instellingen google app opzoekt. Als je die wist, is de mekding die ik eerst negeerde, dan kan je google weer gebruiken!

Dus wat de mensen hierboven zeggen. Cache/update wissen van de google app. Dan zegt hij dat hij hem terug gaat zetten naar de fabrieksinstelling, dat is enkel de google app en dat is prima dus op oke klikken en dan kan je google weer gebruiken en is de melding weg

Reputatie 4
Badge +4

Barbera Dalhuisen schreef:

Geen idee wat het probleem is, 

Ter informatie.

https://tweakers.net/nieuws/183428/gebruikers-van-google-app-op-android-melden-dat-app-steeds-stopt.html

Spartan_2003 schreef :

bij mij werkt het onderstaande niet, ik kan de volledige app niet verwijderen

Dat is ook niet wat Barbera schreef. :relaxed: ​​​​​​Een vaste app(s) op de telefoon kun je niet verwijderen. 

Als je google terug wilt dan ga je naar Google in je brwoser. En cache/update wissen.

Zit bij mij bij 3 puntjes rechts bovenin als je bij instellingen google app opzoekt. Als je die wist, is de mekding die ik eerst negeerde, dan kan je google weer gebruiken!

Dus wat de mensen hierboven zeggen. Cache/update wissen van de google app. Dan zegt hij dat hij hem terug gaat zetten naar de fabrieksinstelling, dat is enkel de google app en dat is prima dus op oke klikken en dan kan je google weer gebruiken en is de melding weg

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag  @232milan  Hartelijk dank voor je hulp! Dat waarderen wij. 😊

Reageer