Skip to main content
Beantwoord

3000 MB ten onrechte afgeboekt !!!!

  • February 8, 2020
  • 3 reacties
  • 583 keer bekeken

Eergisteren kreeg ik de melding dat mijn datalimiet was bereikt (3000 mb op 1 dag weg) Heb noodgedwongen 1000 mb extra aangeschaft. Ik wil die 3000 mb terug hebben evenals de 5 euro voor de extra aangeschafte mb's. Ik vind het triest dat er niet meteen een correctie door jullie wordt gedaan. Jullie weten precies dat het ten onrechte was. 

Beste antwoord door Romy

Hi Wimrim! Ik heb even met je meegekeken, maar het verbruikt klopt wel. Ik zie hier dat je 3.000MB verbruikt hebt. Ik zie ook in jouw verbruik terug dat op 6/8 2.984 MB is verbruikt. Heb je die dag een automatische update gehad of meerdere apps/games gedownload? 

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2020

Hi Wimrim! Ik heb even met je meegekeken, maar het verbruikt klopt wel. Ik zie hier dat je 3.000MB verbruikt hebt. Ik zie ook in jouw verbruik terug dat op 6/8 2.984 MB is verbruikt. Heb je die dag een automatische update gehad of meerdere apps/games gedownload? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 10, 2020

Heb inmiddels kontakt gehad met de helpdesk. Sorry. Wist niet dat de community zo snel werkte.

Snap nog steeds niet hoe het kan, maar ja ….. Gelukkig werd ik bij 3000 geblockt. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • February 11, 2020

Hoi Wimrim! Wat fijn dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Wij proberen je inderdaad zo snel mogelijk te helpen. Ik wens je een prettige dag!