Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice, waarin ik vroeg om een aankoopbewijs van mijn Iphone 6. Na een zinloos en klantonvriendelijk gesprek ben ik nog geen stap verder.
Volgens de klantenservice zou een aankoopbon hetzelfde zijn als een factuur. Toen ik uitlegde dat daar toch een verschil in zit, werd mijn verteld dat met geen aankoopfactuur heeft. Einde verhaal.
Waarom is het toch zo moeilijk om geschikte mensen te vinden die het juiste antwoord kunnen geven op een redelijk eenvoudige vraag?
Dus bij deze nogmaals het verzoek aan Ben om mij graag te voorzien van de aankoopfactuur.
Beantwoord
Aankoopfactuur opvragen
Beste antwoord door Merve
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb de aankoopfactuur voor je aangevraagd. Je zult het binnen 5 werkdagen via de mail ontvangen. Ik wens je een fijne dag toe😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
