Skip to main content
Antwoord

Bedrag van factuur klopt niet

  • December 27, 2021
  • 7 reacties
  • 196 keer bekeken

rainbowisland

Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?

Dat klopt niet.

Beste antwoord door Shaira

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

7 reacties

rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 27, 2021

??


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 28, 2021

Goedemiddag @rainbowisland! Wist je dat Ben altijd achteraf factureert? Dus als de wijziging in december is ingegaan, zal je in januari het nieuwe maandbedrag betalen. Is je vraag hiermee beantwoord?


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 28, 2021

Nee, ik heb mijn abonnement eerder veranderd en zie geen verschil in mijn factuur.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • December 30, 2021

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 30, 2021

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

 done..


rainbowisland
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 31, 2021

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Ik heb je een privébericht gestuurd!


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2021

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!