Beantwoord

Ben plots al mijn MB's kwijt.

  • 15 September 2021
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Geachte,

Ik ben plots al mijn MB's kwijt, terwijl ik mijn abbo eergisteren net hebt verhoogd naar 8000 MB.

En ik maar denken dat ik gewoon slecht bereik heb…

Mijn vraag is, is het ergens fout gegaan ??????

Groet 

Rudy Bessem

icon

Beste antwoord door Jolijn 16 September 2021, 09:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen Rudy!

Het kan zijn dat je verbruik heel snel is gegaan, maar voordat ik daar goed antwoord op kan geven zal ik dit eerst even in je gegevens moeten controleren. Zou je mij via een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in. Je kunt dit sturen naar dit account.

Goedemorgen Jolijn,

EDIT: persoonlijke gegevens verwijderd

Heb een paar dagen terug mijn abbo verhoogd naar 8000 mb, en tot gisterochtend had ik die ook nog. Voordat ik mijn abbo verhoogde, had ik nog zo'n 4000 mb. Ik kan toch niet zomaar 8000 mb kwijt zijn in 1 dag terwijl ik gewoon aan het werk ben en alleen af en toe op mijn telefoon kijk voor berichtjes. Misschien heb jij meer inzage.

Groetjes Rudy Bessem

Reputatie 3
Badge +7

Hoi Rudy!

 

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, omdat je hiermee je gegevens openbaar op het internet had geplaatst. Ik raad je aan hiermee voorzichtig te zijn! Ik heb je inderdaad gevraagd om je gegevens, maar je kunt deze via een privébericht naar ons toe sturen, zodat niemand deze verder te zien krijgt.

Ik heb je gegevens wel even erbij gehaald en ik zie dat je nieuwe bundel nog niet is geactiveerd. Ik heb een verzoek uitgezet om dit aan te passen, zodat je weer goed gebruik kunt maken van je abonnement. Daarnaast heb ik voor nu een extra databundel geactiveerd, zodat je in ieder geval weer gebruik kunt maken van je data.

Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar! Je gegevens heb ik dus wel weer verwijderd en kan ik nu niet meer in zien.

Reageer