mijn betaling is nog steeds niet verwerkt en dat zou binnen 3 uur, nu komt het weekend er ook aan en ik had begrepen van een medewerker dat jullie dn niets doen. ik heb het betalingsbewijs ook al gemaild
Hi
Hopelijk ben je onderhand geholpen.
Mocht je hier hulp bij nodig hebben, stuur mij dan jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven via privébericht? Dan help ik je graag verder.
Nee nog steeds niet geholpen na telefoontjes chats en email. Baal echt behoorlijk van de service die jullie niet bieden
Ondertussen is het al opgelost via een omweg. Hoewel ik donderdag al heb betaald via ideaal en ik meerdere keren co tact heb gehad. Is er vandaag nadat ik voor de zoveelste keer heb gebeld een slimme collega die heeft aangeboden om een betaalregeling in het systeem te zetten zodat ik mijn abbo weer kan gebruiken. Binnen 1 uur is gelukt waar ik vanaf donderdag al over bel. Slechte service dus.…
Ik verwacht ook een compensatie aangezien er bij jullie zaken niet goed lopen waardoor de klant gedupeerd wordt.
Ik hoop op een reactie binnen een normale tijd.
Hi
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met de verwerking van de betalingen. Sorry voor het ongemak.
Ik heb je een privebericht verstuurd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.