Skip to main content

Hallo 

ik kreeg een bericht van jullie dat een herinnering niet betaald zou zijn en mij 15 euro in rekening wordt gebracht terwijl deze rekening wel betaald is en wel op 15 september van rekening  medit: persoonlijke gegevens verwijderd]  onder vermelding van klantnummer .derhalve zal ik dus ook de verhoging niet betalen .

graag zou ik zien dat jullie dit controleren en rechtzetten 

 

Henk

Hi @Henk de Hoog ,

Bedankt voor je berichtje via de community! 

Je hebt een hoop persoonlijke gegevens openbaar gedeeld, hier moet je altijd alert op zijn aangezien dit voor iedereen toegankelijk is.

Ik heb dit dan ook uit je originele bericht verwijderd. De betaling hebben we helaas niet mogen ontvangen. Waarschijnlijk omdat je de punt in het betaalkenmerk niet juist hebt overgenomen. Kun je een printscreen van de betaling mailen naar betaling@ben.nl ovv je betaalkenmerk en telefoonnummer? We zullen de betaling dan traceren. 

 


Reageer