Beantwoord

Buiten bellbundel door niet opgenomen gesprek?!

  • 3 January 2019
  • 5 reacties
  • 820 keer bekeken

Beste, ik ben in het buitenland en kreeg net een telefoontje dat ik niet heb opgenomen (o.a. id was verborgen). Dierect hierna, krijg ik een beeicht van Ben dat mijn gebruik buiten bellbundel is 5,80euro!
Gaarne deze kosten corrigeren.

Ik ben op de hoogte van zeer hoge tarieven in deze land en ga zeker geen data of telefoon gebruiken!
icon

Beste antwoord door Romy 4 January 2019, 09:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Anic. Deze kosten zijn enkel gemaakt door min/sms. Ik kan voor nu nog niet exact zeggen hoe deze zijn gekomen. Dit kan je terug vinden op je factuur die volgende maand vrij komt. Mochten deze kosten geregristreerd zijn op de simkaart en niet automatisch gecorrigeerd worden kan en mag ik deze niet vergoeden.
Hallo Romy,
Je impliceert dat ik de telefoon heb gebruikt, terwijl het niet zo is.
  • geen sms
  • geen telefoon gesprek opgenomen
  • geen telefoontje gemaakt
indien sim een van de bovenstaande heeft geregistreerd, dan is er een fout in systeem en deze moet onderzocht worden. gaarne hiervoor verzorgen voordat er nog aantal telefoontjes op mijn rekening worden bijgeschreven terwijl ik ze niet maak.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Anic. Sorry dat was niet de bedoeling. Ik bedoel dat ik daar voor nu nog geen uitspraak over kan doen en dat we de factuur moeten afwachten. Hierom kan ik voor nu nog geen onderzoek starten. Ik wil je vragen contact met me op te nemen wanneer de factuur verschijnt en je hier dan vragen over hebt. Sorry voor de miscommunicatie.
Ik wens je voor nu een fijn weekend toe! 🙂
Beste, vandaag ontvangen 10euro kosten! Terwijl telefoon uit staat!
Zo te zien, worden kosten in rekening gebracht indien iemaan een bericht in mijn voicemail box achterlaat (berichten heb ik niet beluistered). Dit is echt niet nietjes van Ben!

Gaarne, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn voicemail uit te zetten? Ik kan dat vanuit buitenland niet doen, zonder toren hoge kosten.


Reputatie 5
Badge +9
Hi Anic. Zoals ik al aangaf is er voor nu niet te ontdekken waar de kosten vandaan komen. Ik wil je wel adviseren jouw mobiele gegevens en roaming uit te schakelen. Verder is het ontvangen van een voicemail gratis. Het beluisteren hiervan brengt enkel kosten met zich mee. Ik zal hem alsnog voor je uitschakelen. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Ik wens je nog een fijne dag.

Reageer