Skip to main content

hallo,

Ik heb een klacht.

Mijn moeder is in augustus en oktober via Cairo gereisd, en beide keren heeft zij geen gebruik gemaakt van het internet. Ze heeft geen berichten gestuurd, geen internetbellen gebruikt, helemaal niks! Toch heeft Ben beide keren €60,- geïncasseerd. Dat vind ik toch apart?!

Ik zou willen dat deze bedragen teruggestort worden, want betalen voor een service waar mijn moeder geen gebruik van heeft kunnen maken vind ik niet kunnen, en dit zijn geen kleine bedragen.

Hoi ​@T63  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Jeetje wat ontzettend balen van die extra kosten zeg! Daar zou ik ook van schrikken. Het lijkt erop dat de data roaming toch nog aanstond per,ongeluk en dat hoogstwaarschijnlijk het automatisch updaten van de telefoon ongemerkt via haar data roaming ging en niet via wifi. Mijn advies is om deze instelling te wijzigen via haar telefooninstellingen. Kies voor "automatisch updaten enkel via wifi". Kan jouw moeder contact met ons opnemen via www.ben.nl/service/contact  Dan kijken we graag mee met haar. Hartelijk dank alvast voor het doorgeven. 🌸

Ik heb zo juist een medewerker gesproken in de chat, die heeft mij kunnen compenseren voor de 1e factuur, maar wilde mij niet compenseren voor de 2e factuur.

In het land van bestemming, waar ik via Cairo naartoe ben gereisd in Augustus, was totaal geen internet. De smsjes en berichten van Ben over de roamingkosten heb ik dus pas ontvangen toen ik in Oktober terug naar Nederland kwam van mijn bestemming. In die periode was ik dus onwetend van de roamingkosten. In de scenario dat ik op de hoogte zou zijn geweest van de berichten van Ben, omdat ik dan toegang zou hebben tot internet, dan was dit een heel ander verhaal geweest, en dan zou ik begrip hebben dat de heer Jairo zegt dat ik verantwoordelijk was voor het tweede voorval in oktober waarin mij roamingkosten toegeschreven is, maar dat is dus niet het geval!

Ik vind het heel jammer dat Ben niet rekening kan houden met zulke uitzonderlijke gevallen en alsnog een tweede compensatie zou kunnen geven. Een bedrag van €60,- in de prullenbak, zonder daar inbreng in te hebben gehad. Dit is heel balen!

Reageer