Skip to main content

Ik was op reis en gebruikte internet buiten het pakket, en ik kreeg een eenmalige betalingsfactuur van 76 euro. Ik kon niet betalen omdat ik niet genoeg geld had, maar nu wil ik betalen, maar er staat dat de betaling is gedaan link is ongeldig!! Ik heb een e-mail gestuurd, ik heb gebeld en ik heb geprobeerd de klantenservice te spreken, maar niemand antwoordt. De medewerkers zijn altijd bezig. Wat moet ik doen? Mijn simkaart werkt nu niet totdat ik het bedrag heb betaald, en ik heb hem dringend nodig

Hoi ​@Elh Kh! Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊Eventueel kan je ook via de chat of via sociale media contact opnemen met mijn klantenservice. Zij kunnen het dan gelijk voor je nagaan.


Reageer