Beantwoord

Extra kosten te laat betalen

  • 13 February 2019
  • 5 reacties
  • 420 keer bekeken

30 januari een mail ontvangen dat ik binnen 15 dagen moeten betalen. Is er na die 15 dagen geen betaling, dan wordt op mijn volgende factuur 15 euro in rekening gebracht.

Vandaag 13 februari heb ik het bedrag via de iDEAL link in de mail betaald. Dit is binnen de aangegeven 15 dagen.

Waarom heb ik een mail gekregen, dat er toch 15 euro volgende maand in rekening wordt gebracht?

Graag zie ik dit recht gezet worden, en graag een bevestiginge-mail daarvan.
icon

Beste antwoord door Jill 14 February 2019, 09:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
hi gheijman87,

ik kijk graag voor je na waarom je herinneringskosten hebt gekregen. In verband met de nieuwe privacy wet heb ik wel jouw toestemming nodig om de factuur te kunnen openen.
Bedankt voor jouw reactie.. ja je krijgt mijn toestemming.
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb er naar gekeken en zie dat er herinneringskosten zijn gerekend omdat er nog een factuur van december openstaat. Deze had al betaald moeten zijn. Vandaar dat er 15 euro herinneringskosten in rekening is gebracht.
Als je goed naar de verzonden e-mails kijkt, ziet u dat de mail over die factuur (ook) juist gaat. Op 30 januari heb ik die mail ontvangen van jullie.
Reputatie 5
Badge +9
Dit ging om een andere betaling aangezien je twee aansluitingen actief hebt bij Ben. Ik wil je adviseren de e-mail van 24/01 nog eens na te lezen.

Reageer