Skip to main content

Beste Ben.nl medewerker, 

 

6 februari heb ik een SMSje gehad van Ben.nl dat mijn factuur niet geïncasseerd kon worden. Ook stond in datzelfde SMSje dat ze dit over een week opnieuw gingen proberen en ze me een mailtje gestuurd zouden hebben. Dit mailtje heb ik niet gehad, tot op de dag van vandaag nog steeds niet. tedit: e-mailadres verwijderd]

Donderdag 13 februari heb ik de hele dag gekeken of het geld er nou vanaf was gehaald, het bedrag zou rond de €17 bedragen, maar het is er tot nu toe nog steeds niet afgehaald. (nu staat er niet genoeg geld meer op mn rekening)

Zou U me kunnen helpen? En zitten er nu nog extra kosten aan verbonden wegens het 'te laat' betalen van mijn factuur. Waar ik zelf eigenlijk helemaal niks aan kan doen.

Ik hoor graag van U

 

Met vriendelijke Groet

 

Robbie

Hoi Robbie! Er is nog niets verstuurd zie ik. Dit komt omdat wij nog niet hebben geïncasseerd. Binnen enkele dagen zullen wij het bedrag incasseren. Mocht je zelf willen overmaken, is dit ook mogelijk. 


Factuur is meer dan normaal dat ik betalen moet hoe kan dit


Hoi ​@Astrid Smits! Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊


Reageer