Skip to main content
Beantwoord

Factuur betalen

  • 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 559 keer bekeken

Hi,

Ik kreeg een mail dat mijn maandelijkse factuur niet van mijn rekening afgeschreven kan worden, echter staat er nog voldoende geld op mijn rekening en zou dit gewoon moeten kunnen. Hoe kan ik voorkomen dat dit een tweede keer niet zal lukken (ivm blokkeren van mijn nummer etc.)?

Groetjes,
Rene Tartan

Beste antwoord door Romy

Hi Rene. Goed dat je hier zo snel actie in onderneemt. Het kan zijn dat het saldo niet toereikend genoeg is geweest. Maar, jij geeft aan dat dit wel het geval was, dus dan kunnen we deze optie uitsluiten. Het kan ook zo zijn dat jouw bank de betaling om een reden heeft geblokkeerd. Misschien kun je contact leggen met hen om hier meer informatie over op te vragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2019
Hi Rene. Goed dat je hier zo snel actie in onderneemt. Het kan zijn dat het saldo niet toereikend genoeg is geweest. Maar, jij geeft aan dat dit wel het geval was, dus dan kunnen we deze optie uitsluiten. Het kan ook zo zijn dat jouw bank de betaling om een reden heeft geblokkeerd. Misschien kun je contact leggen met hen om hier meer informatie over op te vragen.

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 18 februari 2019
Weer hetzelfde jullie hebben mijn rekening nr en je kunt niet afschrijven. Iedereen kan dat. Behalve Ben.
Graar antwoord

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 26 februari 2019
Hi Sovere. Ik kan me voorstellen dat je hier graag antwoord over wilt hebben. Kan het zijn dat je onlangs jouw rekeningnummer gewijzigd hebt?

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen