Beantwoord

Factuur niet betaald (??)

  • 21 June 2020
  • 10 reacties
  • 528 keer bekeken

Als ik kijk in mijn Ben dan zie ik dat de maand mei niet betaald is, terwijl dat wel het geval is.

En ik heb nog 0 belminuten en sms terwijl het nieuwe abbo pas deze dag 21 juni ingaat en ik een volle 100 minuten nog zou hebben?

Klopt dat wel?

icon

Beste antwoord door Merve 22 June 2020, 14:09

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @rainbowisland! Ik heb het voor je nagekeken. Je bent helemaal bij met de facturen. Daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken. De laatste factuur staat als ‘’niet betaald’’ omdat deze nog geïncasseerd moet worden. Dit zal rond 24 juni zijn. De belminuten zijn inderdaad wel verbruikt. Je krijgt namelijk eerste van elke maand volle bundels. Je zult dus pas 1 juli weer nieuwe bundels krijgen. De bundelwijziging die je gisteren had doorgegeven zal ook pas 1 juli ingaan. Dit heeft weer te maken met de vermindering in de MB’s. Mocht je willen dat de bundelwijziging meteen ingaat, dan kunnen wij de wijziging annuleren en opnieuw indienen maar dan wel met 2000 MB of meer. 

Beste Ben medewerker,

Mijn abonnement doet het niet, ik kan niet meer bellen en internetten. 

Als ik in mijn ben app inlog en vervolgens mijn facturen wil bekijken dan komt er niks te staan.

Ik kan dus niet zien of er een factuur nog niet betaald is. 

Zou u mij verder kunnen helpen zodat ik zo snel mogelijk weer kan internetten?

Bij voorbaat dank. 

 

Groet Robbie

 

 

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Robbievanbeek10!

Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je weer goed gebruik kunt maken van je abonnement. Zou je hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Robbievanbeek10!

Ik heb je nieuwe topic gezien met jouw gegevens. Ik heb dit topic verwijderd, omdat je hiermee je persoonlijke gegevens openbaar op het internet plaatste. Ik zag echter wel in jouw gegevens dat het abonnement waar het om gaat niet op jouw naam staat. Ik kan je daarom via dit kanaal niet verder helpen. Ik raad de contracthouder van dit abonnement aan om hierover contact met ons op te nemen via een van onze contactkanalen.

Elke 23e word de factuur van mijn rekening afgeschreven dit keer was het niet gelukt. Binnen 10 dagen word het weer opnieuw geprobeerd om eraf te halen. Zou ik ook eind van de maand zelf kunnen overmaken? Dat zou namelijk fijn zijn !!

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @FH_ ,

Bedankt voor je berichtje via dit kanaal. Natuurlijk is het mogelijk de betaling handmatig te doen.

Op de factuur staat het rekeningnummer waar je het naar kunt overmaken en het betaalkenmerk welke je in de omschrijving dient te noteren. 

Er werd wel aangegeven als er binnen 10 dagen niks word afgeschreven word ik geblokkeerd. Als ik eind van de maand zelf overmaakt word ik dan gedeblokkeerd? Groetjes 

Reputatie 2
Badge +1

@FH_ De betaling moet inderdaad voor de vervaldatum voldaan te worden.
Als dit niet gaat lukken raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice om te overleggen wat hierin afgesproken kan worden. 

Oké top hartstikke bedankt 

Reputatie 2
Badge +1

Graag gedaan! @FH_ 

Reageer