Skip to main content
Antwoord

Fout in de factuur

  • October 21, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Hoi op 1 september heb ik € 139,94 betaald voor een toesteltegoed, en op diezelfde factuur stond een 0. Dat betekent dat het betaald is. Nu heb ik een factuur ontvangen van € 147, en ik snap niet waarom ik die moet betalen. Die was al betaald. En ik hoef alleen de maandelijkse abonnementskosten van € 28 te betalen.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Jgrzelak60,

 

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat er een verwarring is ontstaan. Ik snap hoe eblangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen voor meer duidelijkheid.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hoi ​@Jgrzelak60,

 

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat er een verwarring is ontstaan. Ik snap hoe eblangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen voor meer duidelijkheid.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie