Ik kreeg eergisteren een SMS van ben dat mijn factuur niet was geïncasseerd, en of ik het zelf kon overmaken. Dit heb ik gedaan en toen kwam ik bij een scherm dat zei dat ik op z'n laatst de volgende dag m'n bundel weer kon gebruiken, het is nu 2 dagen later en ik kan nog steeds niet bellen/m'n data gebruiken
Hi Blauw. Ik kijk graag met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Ik kan dan ook niet bij jouw gegevens. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kan ik met je meekijken.
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat jouw simkaart wel zou moeten werken! Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart?
Ja dat heb ik al meerdere keren geprobeert, ik zit in Hongarije en ben alleen op vakantie dus ik kan ook niet iemands telefoon lenen om te checken of die dan wel werkt
Goedemorgen! Wat vreemd dat het nog steeds niet werkt. Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen?
Dat heb ik net geprobeerd, bij standaard netwerk staat geen service, en als ik dan probeer te verbinden met een handmatig gekozen netwerk krijg ik de melding dat de netwerkregistratie is mislukt. Ik kan dus niet op het internet en kan ook niet bellen. Is er echt geen fout gemaakt bij ben? Deze problemen zijn namelijk begonnen toen ik even werd uitgesloten van het netwerk, ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Wat raar dat het niet werkt! Kun je jouw toestel over een kwartier eens herstarten en het nogmaals proberen? Laat me even weten hoe dit uitpakt. Sorry voor het ongemak!
Alles werkt nu weer! Gelukkig!
Ah wat ontzettend fijn om te horen! Ik wens jou ook een mooie dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.