Beantwoord

herinneringskosten

  • 29 November 2021
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Op mijn meest recente factuur staan herinneringskosten á 15,- die in rekening zijn gebracht, waarschijnlijk vanwege onvoldoende saldo. Volgens de informatie van Ben.nl zou ik bij een mislukte incasso een herinneringsmail/-sms ontvangen om alsnog het openstaande bedrag te betalen binnen de opgelegde termijn, mocht dit dan alsnog niet gebeuren dan worden herinneringskosten in rekening gebracht bovenop de factuurkosten. Ik heb deze herinneringsmail of -sms echter niet ontvangen, en zie tot mijn verbazing in mijn maandelijkse factuurnotificatie opeens deze herinneringskosten vermeld staan zonder enige verdere notificatie. Mijn vraag is nu of ik enige uitleg over deze kosten kan krijgen, en vooral dat aangezien dit naar mijn mening onterecht is, hoe ik deze kosten teruggestort kan krijgen. 

 

Alvast bedankt voor de reactie!

icon

Beste antwoord door Merve 3 December 2021, 13:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @hvvvw! Wat vreemd dat wij je niet hebben herinnerd. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN doorgeven in een privébericht?  

Reageer