Beantwoord

Hoe kan het dat er kosten in rekening wordt gebracht voor nummers die ik nooit gebeld hebt?

  • 16 February 2023
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Volgens mijn ben facturen heb ik meerdere malen een heleboel telefoontjes gepleegd. Nu viel bijna alle facturen gelukkig binnen mijn bundel, behalve 1 factuur van echt 72 euro een hele tijd terug. Ik kijk hier niet zo nauw naar omdat je altijd buiten je bundel kunt bellen, maar dit was heftig voor iemand die heel weinig belt. Als ik de nummers dan online op zoek kom ik bij een bedrijf uit, of een of andere sketchy site komt op mijn google zoek tevoorschijn. Er zijn ook nummers bij van niet binnen nederland, wat best heftig is want ik heb op het moment geen vrienden en ik bel letterlijk alleen mijn oma als ik boodschappen haal en mijn moeder/zusje als ik hun iets moet vertellen. Als ik met een ander nummer dan dat spreek, dan is dat omdat zij mij bellen.

Ik heb maar 200 belminuten maar ik kom er niet eens van in de buurt met mijn eigen telefoontjes iedere maand.

Wat kan dit nu zijn? Kan ik ben bellen naar Ben om te kijken of ik de kosten van de factuur terug kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Merve 20 February 2023, 09:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Artaleas! Wat vreemd dat er nummers op de factuur staan die jij zelf niet hebt gebeld. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar deze kosten dan vandaan komen. Bel mij gerust op 1200 met je Ben simkaart. Ik help je graag telefonisch verder😊

Reageer