Dit flut bedrijf zijn dieven en oplichters
Hoi @Jacco123!
Ik zorg er graag voor dat je een beter gevoel over houdt aan je ervaring met ons! Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt over de factuur die je hebt ontvangen. Maak je geen zorgen: je abonnement is bij ons opgezegd!
In jouw e-mail wordt er aangegeven dat jouw abonnement op 3 september stopt. Dat betekent dat je tot deze datum bundelkosten zal zien. Je hebt vorige maand de factuur met de maandkosten over de maand augustus ontvangen, waarin je abonnement dus nog de hele maand actief was. Deze heb je in september ontvangen, omdat wij altijd achteraf factureren.
Dat betekent dus ook dat je in oktober je eindfactuur zal ontvangen met de laatste bundelkosten uit september. De maandkosten op deze factuur zullen heel laag zijn, maar ik zie in de bevestiging die je hebt gestuurd dat je jouw abonnement vroegtijdig hebt opgezegd. Dat betekent dat je op deze eindfactuur ook de afkoopkosten van je abonnement zal vinden.
Hopelijk heb ik je zo meer informatie kunnen geven over onze facturatie en meer duidelijkheid. Deze maand krijgt je dus jouw laatste factuur van ons! Als je nog meer informatie nodig hebt of andere vragen hebt over jouw abonnement sta ik voor je klaar.