Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

• 25 April 2018
  • 3 reacties
  • 1556 keer bekeken

ik wil graag mijn iban wijzigen, maar dat kan niet op de site.
hoe pas ik dit nu aan?

groet,

Sjoerd

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Sjoerd, gek dat het niet lukt om op de website je IBAN nummer te wijzigen. Het zou wel mogelijk moeten zijn om je rekeningnummer aan te passen via Ik Ben. Heb je het ook al geprobeerd op de Ben website om je rekeningnummer aan te passen door de onderstaande instructies te volgen?

Als je zit op je eigen persoonlijke pagina, dan kun je bovenin de zwarte balk drukken op 'gegevens' (1), nu verschijnt er een drop down menu. Druk je op 'gegevens wijzigen'. Als je dit hebt gedaan, dan kom je op de pagina met jouw persoonsgegevens. Op de pagina selecteer jij het mobiele nummer (2) waarvoor je het rekeningnummer wilt wijzigen. Dit doe je door op 'aanpassen' (3) te klikken. Vul je nieuwe rekeningnummer (4) in, en klik op opslaan(5). De wijziging zal op die manier aan ons worden doorgegeven.

Lukt het op deze manier niet om het rekeningnummer aan te passen? Zou je mij dan kunnen informeren welke (fout) melding je krijgt?
Ik heb dit meerdere malen op deze wijze geprobeerd maar het lukt mij niet om mijn IBAN te wijzigen. Graag zou ik van jullie willen weten hoe dit dan wel moet.

Ik heb mijn rekening per 15 oktober opgezegd dus voor die tijd moet het geregeld zijn. zo niet dan kunnen jullie het bedrag helaas niet afschrijven.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ruud! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw IBAN dan maar ik het voor je in orde😊

Reageer