hoe pas ik dit nu aan?
groet,
Sjoerd
Als je zit op je eigen persoonlijke pagina, dan kun je bovenin de zwarte balk drukken op 'gegevens' (1), nu verschijnt er een drop down menu. Druk je op 'gegevens wijzigen'. Als je dit hebt gedaan, dan kom je op de pagina met jouw persoonsgegevens. Op de pagina selecteer jij het mobiele nummer (2) waarvoor je het rekeningnummer wilt wijzigen. Dit doe je door op 'aanpassen' (3) te klikken. Vul je nieuwe rekeningnummer (4) in, en klik op opslaan(5). De wijziging zal op die manier aan ons worden doorgegeven.
Lukt het op deze manier niet om het rekeningnummer aan te passen? Zou je mij dan kunnen informeren welke (fout) melding je krijgt?
Ik heb mijn rekening per 15 oktober opgezegd dus voor die tijd moet het geregeld zijn. zo niet dan kunnen jullie het bedrag helaas niet afschrijven.
Hoe kan ik een bankrekeningnummer wijzigen van een echtpaar die geen online toegang hebben. Zij zijn overgestapt naar de RegioBank en willen het bankrekeningnummer wijzigen, maar krijgen dit niet voor elkaar via telefoon of mail.
Goedemiddag
Zij willen hun rekeningnummer wijzigen, maar kunnen niet online. Zij hebben geen computer of toegang tot internet. Via de telefoon hebben ze al geprobeerd en er is ook al een mail verstuurd. De rekening waar betalingen van gedaan worden gaat binnen kort opgeheven worden. Dus dan is er geen juist rekeningnummer bij Ben bekend. Dus wat is de offline methode om de bankrekening te kunnen wijzigen? Aangezien ik dit niet voor hen kan doen.
Hi
We helpen ze dan graag verder om dit spoedig op te lossen.
Vanaf het Ben nummer bellen jullie hiervoor 1200 vanaf een andere telefoon 0900 0401405.
Zij staan van Maandag - vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur voor ze klaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.