Beantwoord

Hoogte toestel krediet inzien

  • 7 March 2021
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Dag, waar kan ik de hoogte van het nog openstaamde toestelkrediet zien en deze afbetalen

icon

Beste antwoord door Jolijn 10 March 2021, 09:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @dikkedikkie! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Hoi @dikkedikkie! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik dit graag voor je na.


hoi ik ga je zo berichten via privé.

Wel 1 vraag: waarom kan ik deze informatie niet zelf inzien aangezien het mijn informatie betreft? Dat is toch raar?

Waarom kan dat niet transparant zijn?

PS: je markeert deze vraag als beantwoord maar dat is ie dus niet.

Hoi @dikkedikkie! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik dit graag voor je na.

ps2: 

 

Reputatie 5
Badge +6

@dikkedikkie Je kunt zelf ook een berekening maken door je toestelkrediet (die je per maand betaald) x resterende maanden te doen. Ik kan dit als totale bedrag inzien, vandaar dat ik naar jouw gegevens vroeg. Een privébericht kun je sturen door '’privébericht '’ aan te klikken. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

@dikkedikkie Je kunt zelf ook een berekening maken door je toestelkrediet (die je per maand betaald) x resterende maanden te doen. Ik kan dit als totale bedrag inzien, vandaar dat ik naar jouw gegevens vroeg. Een privébericht kun je sturen door '’privébericht '’ aan te klikken. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Ik snap dat ik dat zelf kan bereken maar dan nog is het raar dat de klant dit zelf niet kan inzien.

IK heb gister gebeld en toen werd er ook e.e.a. aangegeven over extra bijbetalen bij vroegtijdig aflossen dmv een servicecontract?

Kun je daar wat speciefieker over zijn?

wat betreft de privé berichten.

Die optie komt echt niet naar voren bij jouw.

Zie hieronder mijn inbox en daaronder de melding die ik krijg als ik jouw een bericht wil sturen.

 

Reputatie 5
Badge +6

Ik snap dat je het raar vindt. Het zou inderdaad handig zijn als er een kopje zou bestaan met jouw resterende toestelkrediet. Uiteraard is het bijna altijd wel mogelijk om je toestelkrediet vroegtijdig af te lossen. Hiermee vervalt je toestelkrediet en betaal je alleen voor je servicecontract (voor het abonnement).

 

Je hoeft mij geen privébericht te sturen maar het privébericht kun je sturen naar ons hoofdaccount. Ik zie dat je eerder contact had met Wietske. Dat gesprek kun je aanhouden. 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @dikkedikkie!

Ik heb je zojuist een privébericht en een e-mail gestuurd met informatie! Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer