Beantwoord

Ineens 60 euro kosten

  • 27 August 2023
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Hi Ben,

ik was op de boot van Jersey (UK) naar Saint Malo Frankrijk). Gebruikte daar WiFi. Ik kreeg ineens drie sms berichten achter elkaar (binnen 1 sec) met dat kosten buiten de bundel ineens van 5 euro naar 60 euro gingen. Pas veel Later kreeg ik een sms bericht van jullie de kosten aan boord een stuk hoger zijn voor internet. Die sms heb ik overigens op de heenweg nooit ontvangen. Toen ik later op mijn app keek, bleek het de Noorse maritieme service te zijn. Dit lijkt me wel heel erg vreemd. Zeker gezien de locatie.

graag zsm deze kosten verwijderen want ik ga hier natuurlijk niet voor betalen. 

icon

Beste antwoord door Fatima 31 August 2023, 10:42

Bekijk origineel

2 reacties

Aanvulling: ook is er van tevoren aangegeven dat mijn bundels zowel in Frankrijk als Jersey gewoon normaal geldig zijn. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Td86  Wat ontzettend balen van die extra kosten opeens. Mijn tip is om op zee je data roaming helemaal uit te zetten voor de zekerheid. Dan maakt jouw telefoon geen verbinding met een satelliet op zee. Ik ga kijken wat er precies gebeurd is en wat ik voor je kan betekenen hierin. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer? Bedankt alvast! 

Reageer