Ik ben op Curaçao, op bezoek bij mijn zus. Uiteraard gebruik ik hier uitsluitend wifi, en zorg ik ervoor dat ik geen enkele MB internet gebruik. Ik weet namelijk dat dit snel in de kosten kan lopen.
Mijn zus heeft een lokaal abonnement, waarbij ze wel een bundel heeft van 10GB op Curaçao. Vandaag vroeg ik haar of zij even een hotspot kon aanmaken, zodat ik heel even op haar internet kon. Dit lukte, en ik heb 10 minuten gebruik gemaakt van haar internet. Vervolgens heeft zij haar hotspot uitgezet, en heb ik mijn telefoon weggelegd. Een uur later (toen ik voor het eerst weer op mijn telefoon keek) zag ik tot mijn schrik dat de mobiele gegevens aan stonden. En ik had smsjes van Ben dat ik kosten maakte buiten mijn bundel. Ik heb uiteraard direct mijn mobiele gegevens uitgezet. Ik ging (via wifi) naar de Ben-app, en zag daar dat de schade 30 euro bedroeg... En dit terwijl ik écht niet aan mijn mobiele gegevens heb gezeten, dat weet ik zeker. Ik heb alleen maar via de wifi-pagina met de hotspot van mijn zus verbonden, en verder niets.
Ik hoop van jullie te horen wat de mogelijkheden zijn voor compensatie van Ben.