Ik wil graag klacht indienen voor automatisch afschrijven van mijn bankrekening.
Een medewerker liet mij onlangs weten dat deze afschrijvingen plaats vindt omdat ik abonnementen zou hebben afgesloten, dit is onjuist. In begin augustus had een medewerker aangegeven de afschrijving te blokkeren, dit is niet gebeurd.
Voor september heeft u ook voor sms bundel een bedrag afgeschreven. Terwijl ik geen aankoop heb gedaan.
Ik heb geen abonnementen afgesloten en ben daarom niet bereid hiervoor maandelijks te betalen.
Ik weet niet om wat voor abonnementen het gaat laat staan dat ik u voor deze abonnementen heb gemachtigd. Ik wil daarom dat u de automatische afschrijving per direct stopt.
Als u van mening bent dat ik wel iets heb afgesloten verzoek ik u hiervan bewijst stukken
Op te sturen voorzien van printscreen,digitale handtekening,telefoonscripts.
Ik wil het geld dat u tot nu toe heeft afgeschreven terug gestort krijgen op mijn bankrekening