Skip to main content
Antwoord

Kosten 60 euro voor Maritieme service van Noorwegen

• August 13, 2024
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

joepboxelaar

Zoals zo velen, zie ik nu, ben ik doorbelast voor 60 euro “Maritieme service van Noorwegen” tijdens de cruise die wij afgelopen weken deden. 

Ik ben daar best van geschrokken, zeker doordat jullie direct een voorschot willen anders volgt blokkade. Geen waarschuwing of niets vanuit Ben. BAM: 60 euro op één dag. Ook bij mijn vrouw gebeurd.

Wat doen jullie om de kosten te vergoeden.

Ik hoor het zo graag mogelijk.

Joep Boxelaar

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Maks,

Bedankt voor je bericht.

Heb je intussen al hulp gekregen? Mocht dit het geval niet zijn, wil ik je vragen via facebook messenger, telefonisch of contactformulier contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie

6 reacties

• Moderator
  • August 20, 2024

Hoi @joepboxelaar! Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊 In verband met de AVG-privacywetgeving zal jouw vrouw zelf contact op moeten nemen als het contract op haar naam staat.

Guus Melk
  • Ben op dreef
  • August 9, 2025

Ik heb een soortgelijk bericht geplaatst maar krijg hier geen reactie op, heb ik iets fout gedaan?

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 11, 2025

Hoi ​@Guus Melk,

Balen dat je geen reactie hebt gekregen. Mijn excuses daarvoor.

Kun je mij een privé bericht sturen en graag ook deze gegevens aangeven:

-06 nummer

-voorletters en achternaam

-geboortedatum

-postcode en huisnummer

Groetjes,

Steyanie 

• Ben nieuwsgierig
  • August 22, 2025

Beste Ben,

Hier ook exact hetzelfde bij mijn zoontje; €60 voor welgeteld 6 mb zonder waarschuwing vooraf. Hoe kan ik contact krijgen hierover?

Bij voorbaat dank!

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Maks,

Bedankt voor je bericht.

Heb je intussen al hulp gekregen? Mocht dit het geval niet zijn, wil ik je vragen via facebook messenger, telefonisch of contactformulier contact op te nemen.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie

• Ben nieuwsgierig
  • October 20, 2025

Hoi Steyanie,

ik heb u per privébericht alle gevraagde gegevens aangeleverd meer dan een maand geleden. Ook nog enkele herinneringen gestuurd maar helaas geen antwoord meer van u ontvangen. U schreef dat u ons ging helpen, is dat nog zo? Kijkt u a.u.b. even bij uw privéberichten, daar staat alles in.

Groet en dank.