Beantwoord
Kosten buiten bundel
Ik heb kosten buiten mijn bundel maar ik heb geen idee waar die vandaan komen. Vorige maand was het 4 euro en vandaag is mijn nieuwe tegoed ingegaan en ik heb direct 14 cent kosten buiten mijn bundel. Hoe kan ik zien waar dit door komt?
Beste antwoord door Angelique
Hoi Jannekepijl, welkom op het forum! Als er kosten buiten je bundel zijn ontstaan, dan snap ik dat je graag zou willen weten hoe de kosten zijn ontstaan. In een lopende maand of net na de maandovergang is het lastig voor ons te achterhalen waar de kosten precies door komen.
Wel kan ik een gok doen hoe de kosten zijn ontstaan, denk bijvoorbeeld eens aan een verzonden MMS bericht, videobellen, bellen of sms'en naar een nummer in het buitenland. Zoals je leest kunnen er een aantal dingen van toepassing zijn. Om precies te kunnen zien waar de kosten vandaan komen moeten wij beide de specificatie van de factuur afwachten. Op de specificatie van de factuur is precies te zien waar eventuele buiten de bundel kosten door zijn ontstaan. De factuur ontvang je van ons altijd een maand later. Zodra de factuur online staat ontvang je een mailtje van ons.
Bekijk origineelWel kan ik een gok doen hoe de kosten zijn ontstaan, denk bijvoorbeeld eens aan een verzonden MMS bericht, videobellen, bellen of sms'en naar een nummer in het buitenland. Zoals je leest kunnen er een aantal dingen van toepassing zijn. Om precies te kunnen zien waar de kosten vandaan komen moeten wij beide de specificatie van de factuur afwachten. Op de specificatie van de factuur is precies te zien waar eventuele buiten de bundel kosten door zijn ontstaan. De factuur ontvang je van ons altijd een maand later. Zodra de factuur online staat ontvang je een mailtje van ons.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.