Beantwoord

Kosten buiten de bundel

  • 27 November 2023
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Goedendag, tot mijn verbazing zie ik op mijn nota dat ik 60,00 buiten mijn verbruik zit. Er staat bij Maritiem. Ik heb echter geen enkel bericht gekregen van Ben om  hierover geïnformeerd of gewaarschuwd.

icon

Beste antwoord door Fatima 29 November 2023, 11:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Janet Van Rootselaar  Alles behalve leuk om opeens extra kosten buiten je bundel te hebben natuurlijk. Het lijkt erop dat jij jouw data roaming aan had staan en (onbewust) gebruik hebt gemaakt van internet toen je op zee was. Op zee maak je gebruik van de satelliet en dit kan behoorlijk prijzig zijn helaas! Om dit te voorkomen de volgende keer is mijn advies om je data roaming uit te zetten of om handmatog zelf een EU netwerk te selecteren ipv dat jouw telefoon dit zelf doet (automatische netwerk selectie) Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via het gratis nummer 1200 of 0900 0401405? Dan kijken wij snel wat er gebeurd is en wat wij hier aan kunnen doen. Tot snel!  

Reageer