Kosten buiten de bundel in het buitenland

  • 14 June 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hi,

Ik ben gisternacht geland op curacao, helemaal geen berichtje gekregen van Ben dat ik zoveel extra moet betalen voor 4g. Nu heb ik 47 euro extra kosten omdat mijn 4g ineens perongeluk aanstond tijdens het autorijden….  Niet gezien dus heeft 10 minuten aangestaan denk ik….  :( Kunnen jullie mij helpen want ik zag dat iemand anders het gecompenseerd kreeg, omdat zij ook geen bericht had gekregen. Zag alleen toen ik stil ging staan met de auto dat ik allemaal smsjes had gekregen met dat ik 5,10,20 euro extra kosten heb en dat is dus 47 geworden….  Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? 

Fatima 10 maanden geleden

Hi @Anouksmit1  Bedankt voor het openen van dit topic. Wat tof dat je op het prachtige Curacao bent zeg! Een hele mooie tijd daar gewenst.😎 Ik ga snel voor je nakijken waar die extra kosten vandaan komen opeens. Mag ik daarom jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer hebben via een privebericht? Bedankt alvast! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Anouksmit1  Bedankt voor het openen van dit topic. Wat tof dat je op het prachtige Curacao bent zeg! Een hele mooie tijd daar gewenst.😎 Ik ga snel voor je nakijken waar die extra kosten vandaan komen opeens. Mag ik daarom jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer hebben via een privebericht? Bedankt alvast! 

Reageer