Beantwoord

Laatste factuur downloaden

  • 21 April 2021
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Na 12 goede jaren bij Ben ben ik overgestapt. Nu wil ik graag mijn laatste facturen nog downloaden maar mijn download overzicht met facturen is leeg? Deze is ook niet meegestuurd met de desbetreffende mail.

Ik snap dat mijn account op non-actief wordt gezet als ik geen klant meer ben, maar oude facturen moeten toch wel te downloaden zijn?

 

Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Merve 3 May 2021, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @hille_groendijk!

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je bent overgestapt! Je zou je laatste factuur nog wel in moeten zien. Gek dat dit al is aangepast. Ik stuur de laatste factuur graag via de e-mail jouw kant op. Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de bij ons bekende IBAN kunnen sturen? Je kunt een privébericht sturen naar dit account. Ik hoor graag van je.

Goedemorgen @hille_groendijk!

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je bent overgestapt! Je zou je laatste factuur nog wel in moeten zien. Gek dat dit al is aangepast. Ik stuur de laatste factuur graag via de e-mail jouw kant op. Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de bij ons bekende IBAN kunnen sturen? Je kunt een privébericht sturen naar dit account. Ik hoor graag van je.

Ik heb 4 dagen geleden een privébericht gestuurd met de informatie zoals je noemde, nog geen reactie gehad. Ik heb net gekeken en kan nog steeds niet mijn facturen downloaden. ‘ 

Op dit moment is het downloaden van je factuur helaas niet mogelijk. Ik werk hard aan een oplossing.’

 

M.v.g.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Hille! Ik wil je niet bezighouden met het oplossen omdat het abonnement toch al is beëindigd. Hierdoor heb ik de factuur via de mail opgestuurd. Graag hoor ik van je of je de factuur wel kunt openen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. 

Reageer