Beantwoord

maritieme service

• 19 August 2022
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Dag, ik zie tot mijn verbazing dat ik €55,28 buiten mijn verbruik zit. Er staat bij Maritieme service Noorwegen. Ik heb mijn berichten na gekeken, maar ik heb geen enkele.bericht gekregen van Ben om hierover te worden geïnformeerd / gewaarschuwd.

icon

Beste antwoord door Shaira 19 August 2022, 15:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Peter En Hannah van der Schaaf , bedankt voor het openen van dit topic.

Wat vervelend zeg. Ik snap dat je hiervan schrikt. Dit zijn kosten als je op open water gebruik maakt van de de mobiele diensten. 

Dit is erg prijzig, normaliter hoor je hier inderdaad een waarschuwing over te ontvangen.

Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan help ik je graag verder.

Hoi @Shaira,

Ik heb een bijna identiek probleem als Peter en Hannah van der Schaaf. Ik heb ook de boot naar Noorwegen gepakt en daarbij gebruik gemaakt van maritieme service (zonder dat ik dat wist), à €40.25. Het info bericht kreeg ik pas een dik uur nadat het schip vertrokken was. Toen ik dit bericht kreeg heb ik uiteraard de roaming uitgezet.

Met vriendelijke groet,

Giel

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Giel1996! Goed dat je mij een berichtje stuurt. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? 

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Op de heenweg helemaal geen bericht gekregen en op de terugweg pas na 3 uur en toen zag ik wat er allemaal uit de bundel was gegaan (ook op de heenweg) en heb toen meteen mijn mobiel op vliegtuigstand gezet. Zou u me verder kunnen helpen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @astridvt! Dat is onhandig. Ik wil je ook graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? 

Reageer