Skip to main content
Antwoord

Mijn abonnement is niet meer actief

  • February 4, 2025
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Ik ben vergeten 1 rekening te betalen,net wel betaald. Maar mijn abbonement is nu niet meer actief. Kan die nog geactiveerd worden?

Beste antwoord door Ben Moderators

Hi ​@dorasam0609  Welkom op onze Community!😊 Fijn dat jij de iDeal link uit de e-mail gebruikt hebt om de openstaand efactuur te betalen. In dit geval zal de blokkade er vrijwel direct afgaan. Heb jij niet de iDeal link gebruikt ( 14 dagen geldig ) dan duurt het drie werkdagen voor jouw betaling verwerkt is en de blokkade er automatisch weer afgaat.  Gaat het om een langere periode en bent jij inmiddels compleet afgesloten? Dan mag jij ons drie werkdagen na de betaling bellen via 0900 0401405 om te kijken of het nog mogelijk is om jouw vertrouwde Ben 06-nummer weer aan te sluiten. Let op, dit kan enkel binnen 55 dagen na afsluiting! 

 

https://www.ben.nl/service/verbruik-facturen/betaling-van-je-factuur

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hi ​@dorasam0609  Welkom op onze Community!😊 Fijn dat jij de iDeal link uit de e-mail gebruikt hebt om de openstaand efactuur te betalen. In dit geval zal de blokkade er vrijwel direct afgaan. Heb jij niet de iDeal link gebruikt ( 14 dagen geldig ) dan duurt het drie werkdagen voor jouw betaling verwerkt is en de blokkade er automatisch weer afgaat.  Gaat het om een langere periode en bent jij inmiddels compleet afgesloten? Dan mag jij ons drie werkdagen na de betaling bellen via 0900 0401405 om te kijken of het nog mogelijk is om jouw vertrouwde Ben 06-nummer weer aan te sluiten. Let op, dit kan enkel binnen 55 dagen na afsluiting! 

 

https://www.ben.nl/service/verbruik-facturen/betaling-van-je-factuur