Skip to main content
Antwoord

Niet-betaalde factuur

  • January 13, 2020
  • 1 reactie
  • 291 keer bekeken

Hi, voor de factuur van december was ik vergeten geld over te maken en deze betaling was dus mislukt. Nu had ik een mailtje gekregen dat Ben dit na 10 dagen nog een keer zou proberen. Alleen is dat nu 12 dagen geleden en is er geen geld van mijn rekening af gegaan en ik heb verder ook geen mail ontvangen. Is er een manier dat ik dit zelf moet oplossen?

Beste antwoord door Romy

Hi Nina! Goed dat je hier zo alert op bent. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via de chat en dat je daar een antwoord hebt mogen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Hi Nina! Goed dat je hier zo alert op bent. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via de chat en dat je daar een antwoord hebt mogen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!