Skip to main content
Beantwoord

Onterechte aansluitkosten op factuur

  • July 25, 2019
  • 3 reacties
  • 672 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 24 mei jl. een abonnement besteld via mobiel.nl, juist omdat er daar geen aansluitkosten werden berekend. Nou staan deze toch op mijn eerste factuur.

Kan dit hersteld worden en kan ik een juiste factuur ontvangen?

Alvast dank!

Beste antwoord door Romy

Hi Tuli. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Mobiel.nl. Dit is namelijk geen actie van Ben, maar van hen. Laat me even weten of dat goed is gegaan!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • July 26, 2019
Hi Tuli. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met Mobiel.nl. Dit is namelijk geen actie van Ben, maar van hen. Laat me even weten of dat goed is gegaan!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 6, 2019
Het is gelukt via Mobiel.nl.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 9, 2019
Wat fijn dat het is gelukt. Ik wens je een mooie dag toe😊