Per ongeluk buiten bundel gegaan in Nederland

  • 30 June 2023
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoi, ik heb al sinds 2021 een abonnement bij Ben NL en nu de maand juli steeds dichterbij komt dacht ik dat ik lekker 100% van de data in mijn bundel zal gebruiken omdat het zonde is als ik het voor het eind van het maand niet alle data gebruik. Vandaag is alle data gebruikt maar helaas ben ik wel wat buiten de bundel gegaan omdat ik het door omstandigheden niet op tijd de data uit kon zetten. Is het mogelijk dat voor deze ene keer coulance kan worden verleend? Dit zal de laatste keer zijn omdat ik MB Pauze inmiddels al heb aangezet en dan kunnen er geen kosten buiten de bundel zijn. Ik had het vergeten aan te zetten. Alvast bedankt voor de moeite en tijd!

Fatima 9 maanden geleden

Dankjewel @TeleCommunicator  Omdat jij niet de contracthouder bent kan ik helaas niet veel voor je betekenen hierin. Ik hoop op je begrip hiervoor. Is het goed dat de contracthouder zelf contact met ons opneemt? 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @TeleCommunicator! Leuk dat je er bent. Minder leuk om te lezen dat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Ik wil graag voor je kijken of ik iets met de kosten kan doen. Kun je mij in een privébericht jouw naam, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer doorgeven?

Ik heb als het goed is de gevraagde gegevens verstuurd.

 

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel @TeleCommunicator  Omdat jij niet de contracthouder bent kan ik helaas niet veel voor je betekenen hierin. Ik hoop op je begrip hiervoor. Is het goed dat de contracthouder zelf contact met ons opneemt? 😊

Oh, dat is jammer. Alsnog bedankt voor uw hulp.

Reputatie 4
Badge +1

Geen dank @TeleCommunicator  Ik wil jou een hele fijne dag wensen! 🖐🏼

Reageer