Beantwoord

SMS loop

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 589 keer bekeken

Er zou dus een SMS loop aan de hand zijn met sim kaart en nu zijn er buiten de bundel kosten gemaakt (niet door mij gemaakt maar nu wel door mij betaald) . Nu is de vraag hoelang dit duurt om uit te zoeken want ik heb dit probleem bijna 2 maanden gelden bij de klantenservice neergelegd en het is nog steeds niet verholpen.

 

Kan iemand dit mij vertellen? 

icon

Beste antwoord door Jolijn 10 November 2020, 12:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Joepdehaas!

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je een update wil over de doorlooptijd van deze situatie. Ik wil dit verder voor je onderzoeken. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Joepdehaas!

Ik zie dat je jouw gegevens openbaar op het forum hebt gestuurd in plaats van via een privébericht. Ik heb dit bericht daarom verwijderd, maar ik heb hiermee wel jouw gegevens opgezocht. Ik zie dat naar aanleiding van het contact dat je eerder met ons hebt gehad, wij onderzoeken hoe het zit met de vergoeding van alle kosten die je hebt gezien, omdat dit gaat over een probleem dat je meerdere maanden hebt ervaren. Helaas heeft dit wat voeten in de aarde, waardoor dit nu ligt bij onze financiële afdeling. Ik durf niet te zeggen wanneer je hier een reactie over zal ontvangen, maar ik kan je wel aangeven dat mijn collega's hiermee aan het werk zijn. Zodra er meer informatie is, sturen wij jou hier een e-mail over. Sorry voor het ongemak en de lange afhandeling. Mocht je updates willen, kun je mij altijd een reactie sturen!

Reageer