Skip to main content

Goedemiddag,

Wegens omstandigheden heb ik een betalingsachterstand. Echter heb ik nu een mail ontvangen dat ik binnen 10 dagen betalen moet, omdat anders mijn abbonement wordt opgezegd. Ik wil graag betalen, maar dit lukt mij pas 24 mei (1 dag later dan binnen 10 dagen). Is het mogelijk om de termijn van 10 dagen met 1 dag te verlengen, zodat ik op 24 mei de betaling kan voldoen en het abbonement niet opgezegd wordt? 

Alvast bedankt,

Mvg,

C

Hoi @CB2801  Bedankt voor het openen van dit topic. Kan jij ons berichten via de chat of via Messenger op www.ben.nl/service/contact? Bellen naar 0900 0401405 mag ook. In de meeste gevallen is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen! 😊 Ik hoop snel van jou te horen! 


Goedemiddag Fatima,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels via Messenger contact gehad en helaas kan er niks meer worden gedaan. De betaling van april heeft hij deels gebruikt voor nieuwe maand factuur, waardoor er nu dus geen nieuwe regeling mogelijk is. Ook uitstel van 1 dag niet. Dat betekent grote gevolgen... Ik vind het echt bizar dat Ben niks kan betekenen of samen tot een oplossing kan/wil komen, puur omdat 'het systeem zo werkt'. 


Bedankt voor het contact opnemen via Messenger. Wanneer een betalingsregeling niet meer mogelijk is dan houdt het helaas op, sorry! 🌼


Reageer