Skip to main content
Antwoord

Verbruik mb niet te zien

  • December 10, 2020
  • 6 reacties
  • 802 keer bekeken

Hallo,

 

Ik kan mijn internetverbruik van 9 en 10 december niet zien. Ook niet als ik de app ververs. 

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Beste antwoord door Romy

Goedemiddag Rob en lbeekvelt02. Bedankt voor jullie alertheid! We zijn inmiddels op de hoogt van dit probleem en zijn een onderzoek gestart en dit wordt zo snel mogelijk opgelost!

6 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • December 11, 2020

Hoi @lbeekvelt02!

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit voor je nagekeken, maar hier is geen oplossing voor! Ik zie namelijk dat jouw simkaart op 9 en 10 december geen dataverbruik heeft geregistreerd. Daarom zie je dit ook niet terug in de belstatus.

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 11, 2020

Hallo,


Ook niet bij het internetgebruik? Dit heb ik wel gebruikt namelijk.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 11, 2020

Datagebruik gaat ook over het internet. Wellicht heb je gebruik gemaakt van een Wifi verbinding. Zou je dit ook even kunnen nakijken via de Ik Ben pagina?


Rob Knalpot
  • Ben op dreef
  • December 13, 2020

Ik heb precies hetzelde, na 8 december worden er geen nieuwe dagen meer gemeld. Heb de app verwijderd en teruggeplaatst. Geen resultaat. Ik internet evengoed vaak zonder wifi.

Hoe is dit op te lossen????


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2020

Goedemiddag Rob en lbeekvelt02. Bedankt voor jullie alertheid! We zijn inmiddels op de hoogt van dit probleem en zijn een onderzoek gestart en dit wordt zo snel mogelijk opgelost!


Rob Knalpot
  • Ben op dreef
  • December 14, 2020

Hoi Romy,

Succes daar!

Gr. Rob 🍃