Hallo,
Ik kan mijn internetverbruik van 9 en 10 december niet zien. Ook niet als ik de app ververs.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo,
Ik kan mijn internetverbruik van 9 en 10 december niet zien. Ook niet als ik de app ververs.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb dit voor je nagekeken, maar hier is geen oplossing voor! Ik zie namelijk dat jouw simkaart op 9 en 10 december geen dataverbruik heeft geregistreerd. Daarom zie je dit ook niet terug in de belstatus.
Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.
Hallo,
Ook niet bij het internetgebruik? Dit heb ik wel gebruikt namelijk.
Datagebruik gaat ook over het internet. Wellicht heb je gebruik gemaakt van een Wifi verbinding. Zou je dit ook even kunnen nakijken via de Ik Ben pagina?
Ik heb precies hetzelde, na 8 december worden er geen nieuwe dagen meer gemeld. Heb de app verwijderd en teruggeplaatst. Geen resultaat. Ik internet evengoed vaak zonder wifi.
Hoe is dit op te lossen????
Goedemiddag Rob en lbeekvelt02. Bedankt voor jullie alertheid! We zijn inmiddels op de hoogt van dit probleem en zijn een onderzoek gestart en dit wordt zo snel mogelijk opgelost!
Hoi Romy,
Succes daar!
Gr. Rob
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.