Skip to main content
Antwoord

Verbruik niet zien in app

  • January 26, 2019
  • 3 reacties
  • 866 keer bekeken

Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie

Beste antwoord door Wietske

Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie


Hoi m.heesen5, je hoort je verbruik van beide telefoonnummers in te kunnen zien op jouw Ik Ben pagina of de Ben app. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft jouw voorbeeld doorgezet naar onze technische afdeling zodat dit kan worden meegenomen met de volgende update.

Ik raad je aan om tot die tijd jouw gegevens te bekijken via Ik Ben.

3 reacties

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Voor zover ik weet kan je in de app maar één mobiel nummer zien. En is er geen optie om in de app twee nummers te hebben. Is misschien wel een idee om dit mogelijk te maken, want meer mensen hebben twee sim kaarten.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • January 28, 2019
Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie


Hoi m.heesen5, je hoort je verbruik van beide telefoonnummers in te kunnen zien op jouw Ik Ben pagina of de Ben app. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft jouw voorbeeld doorgezet naar onze technische afdeling zodat dit kan worden meegenomen met de volgende update.

Ik raad je aan om tot die tijd jouw gegevens te bekijken via Ik Ben.

Wouter Spaans

Goedenavond,

 

Ik heb hetzelfde probleem. 2 nummers maar ik.zie maar 1 nummer in de app onder mijn account. De rekeningen worden wel naar hetzelfde emailadres gestuurd.

 

Mvg,

Wouter