Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie
Antwoord
Verbruik niet zien in app
Beste antwoord door Wietske
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie
Hoi m.heesen5, je hoort je verbruik van beide telefoonnummers in te kunnen zien op jouw Ik Ben pagina of de Ben app. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft jouw voorbeeld doorgezet naar onze technische afdeling zodat dit kan worden meegenomen met de volgende update.
Ik raad je aan om tot die tijd jouw gegevens te bekijken via Ik Ben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
