Beantwoord

vriendenvoordeel

  • 25 June 2020
  • 6 reacties
  • 483 keer bekeken

Goedemiddag ,

Ik heb voor iemand via vriendenvoordeel begin April een simonly abbonoment afgesloten, wanneer ontvang ik mijn korting op de factuur daar voor ? Tot heden toe nog geen voordeel van gehad .

Mvg 

Miranda 

icon

Beste antwoord door Romy 6 July 2020, 14:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Miranda! Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na. 

Hallo Merve, 

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Groeten Miranda

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Miranda! Zou je de gegevens in een privébericht kunnen doorgeven? 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Miranda. We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, neem dan vooral even contact met ons op :blush:

Bij mij is mijn vriendenvoordeel toegekend en akkoord gegeven en zou met de eerste factuur verrekend worden maar helaas is dat niet gebeurt . Dit kan natuurlijk nog steeds verrekend worden maar zie er weinig hoop op

 

natasja

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Natasja! Wat jammer dat de korting voor vriendenvoordeel nog niet is verrekend met de factuur. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Reageer