Skip to main content

Waarschuwing Ben schrijft ten onrechte geld af en weigert het terug te betalen!

• August 6, 2025
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Hoi, sinds februari probeer ik geld dat ten onrechte door Ben is afgeschreven terug te krijgen. Ben heeft nb zelf aangegeven dat dit geld niet afgeschreven had mogen worden!
Sinds mei probeer ik een ander bedrag dat door eveens ten onrechte door Ben is afgeschreven terug te krijgen. 
De klachten die ik heb ingediend worden ongelezen automaties beantwoord. Althans dat kun je opmaken uit de inhoudslose reactie.
Wat kun je verder nog doen behalve het contact-formulier invullen?

5 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 7, 2025

Hoi ​@Reset ,

Minder te vernemen dat er onterecht een bedrag is afgeschreven van je en dat je dat ook niet terug hebt gekregen.

Ik wil dit graag natrekken voor je.

Kun je mij een privé bericht sturen en graag ook deze gegevens aangeven:

-06 nummer

-voorletters en achternaam

-geboortedatum

-postcode en huisnummer

Groetjes,

Steyanie 

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 10, 2025

Hoi Steyanie, nogal vreemd dat je via  de ‘community’  je klacht moet behandlen. Ik zal je het [CASE nummer] Contactformulier Ben sturen. 

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 13, 2025

Hoi Steyanie, hoe gaat het met mijn case?

• Auteur
  • Ben op dreef
  • August 15, 2025

hoi Steyanie, zoals ik je in een mail schreef ben ik niet van plan mijn personalia aan jou te sturen. Ik weet jouw functie niet en vanuit veiligheidsoverwegingen is het ook zeer onverstandig om aan een vage moderator deze info te geven! 
Ik heb je mijn case nr van Ben gestuurd. Nu doe je net alsof je neus bloedt en begrijp je mijn probleem zogenaamd niet. 
Dat lijkt dan weer typies Ben!
Klantenservice heeft ook niet het fatsoen om mijn probleem te behandelen: u heeft geen schuld bij ons. PRECIES! Ben heeft een schuld bij MIJ!

De laatste rekening zal ik laten storneren, OPLICHTERS!

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • September 2, 2025

Hallo ​@Reset 

Ik snap dat dit ontzettend frustrerend voor je is, zeker als je al zo lang bezig bent om dit recht te zetten. Excuses dat je je niet gehoord voelt, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Vanuit veiligheidsoverwegingen vraag ik je om je persoonlijke gegevens niet openbaar te delen, maar juist via een privébericht of telefonisch contact met mijn klantenservice. Alleen dan kan ik je dossier erbij pakken en inhoudelijk naar je situatie kijken. Je gaf aan dat je al een case-nummer hebt, dat is goed want daarmee kunnen mijn collega’s je sneller helpen.

Wat betreft de eerdere afschrijvingen: als Ben inderdaad heeft aangegeven dat deze onterecht waren, dan hoor je daar uiteraard een passende oplossing voor te krijgen. Mijn klantenservice kan dit verder met je oppakken en beoordelen of er sprake is van restitutie.

Laat me weten als je hulp nodig hebt bij het vinden van het juiste contactkanaal.

Groet,

Ben | Donavan