Skip to main content
Antwoord

doorschakelen voicemail uitzetten lukt niet

  • November 30, 2020
  • 8 reacties
  • 1530 keer bekeken

Victoriri

Ik heb de voicemail uitgezet en de code om het doorschakelen te wissen gebruikt. Maar ondanks dat ik deze code heb gebruikt blijft hij na 5 keer overgaan doorgezet worden. Erg lastig want de bewuste telefoon is van mijn oude moedertje die vaak echt meer tijd nodig heeft om op te nemen. Hoe is dat op te lossen?

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @Victoriri,

helaas hebben we geen reactie meer mogen ontvangen. Hopelijk is het inmiddels opgelost! Ik zal deze reactie nu als antwoord aangeven op het topic. Mocht je toch nog problemen ervaren, staan we voor je klaar.

8 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • December 2, 2020

Hoi @Victoriri!

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je hier vragen over hebt! Naast dat de doorschakeling naar voicemail opgeheven moet worden, is het ook noodzakelijk dat je de functie Voicemail uitschakelt bij haar diensten. Je kunt dit via de online Ik Ben omgeving doen via https://www.ben.nl/inloggen of via de Ben app.


Victoriri
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 2, 2020

Bedankt voor je reactie, maar ook dit heb ik gedaan. Nog schakelt hij door. Ik krijg nu na 5 keer overgaan te horen dat het nummer nu niet bereikbaar is.


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • December 2, 2020

Hoi @Victoriri!

Als je naar 5 keer overgaan niet meer automatisch verbonden wordt naar voicemail, gaat het al wel de goede kant op! Ik kan je nog wel aanraden om te kijken naar een verlenging van de doorschakeltijd. Deze kun je bij ons aanpassen tot maximaal 30 seconden. Via deze code kun je dit aanpassen:

* * 61 *+31624 het tiencijferig nummer * 11 * aantal seconden #

 


Victoriri
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 4, 2020

Ik ga het vandaag eens proberen!


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 4, 2020

Laat vooral even weten of het heeft mogen werken!


Victoriri
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 4, 2020

Het werkt helaas niet ...😔

Telefoon ook opnieuw opgestart maar dat hielp niet. En ik wil het toch echt voor haar oplossen.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 7, 2020

Ah dat is echt niet fijn! Staat dit abonnement op jouw naam of die van je moeder?


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Hoi @Victoriri,

helaas hebben we geen reactie meer mogen ontvangen. Hopelijk is het inmiddels opgelost! Ik zal deze reactie nu als antwoord aangeven op het topic. Mocht je toch nog problemen ervaren, staan we voor je klaar.